金日OK啦=]
中文X2...做綜合(五)!!!做到勁想訓((-0-))
地理...教地圖技能((><))
小息..好似係課室又好似唔係((-0-))
數學...教做WS!!!
音樂...冇咩特別=]
經濟...對答案!!!
LUNCH..等KAYIN去TUCKSHOP到食...後未拉岩SALT洛去((^^))
食完LUNCH就好早上去6/F...後尾同KAYIN佢同埋佢D同學玩到癲曬((-0-))
英文...志明冇上堂((-0-))但係比左WS比我地做!!!
PE...打壁球...5C同男仔打((-0-))...有人受傷了=[...小心D丫!!!
同林子因一起走...後尾見到阿SHUM佢地((^^))
係屋企HEA左一陣...6點幾就出左去補習...好攰!!!
聽日又要出去沙田補啦((-0-))...OH MY 吉((@@))