金日全日返學都平平淡淡地過=]
真係冇咩特別((-0-))真係咩冇特別!!!
岩岩返屋企...
開電腦..上日記..覆留言((-0-))
我覆留言覆左好奈((@@))..SO好LATE先打日記...SORRY((-0-))
放學..返屋企換衫...出大中搵SALT同KAYIN佢地
影了2次貼紙相((^^))...開心!!!!
送左SALT走..之後去BUY飛飛隻CD...開心=]
再同KAYIN食野((@@))
一起行去大埔墟搭車=]
日記完((-0-))
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 239 | »