金日超超超超攰!!!
地理...派了MC`唉...唔想做MC呢!!!!((.\/.))
英文X2...用PAPER2...派了WS!!!
數學..冇咩特別呢((-0-))
歷史X2...悶悶悶...不過佢問D問題我都識答((^^))
文學...測驗...都唔知佢寫得有問題定我地有問題...將個兩字寫到勁似個雨字囉...搞到個個都係到吹水((.\/.))仲係到屈我地做咩唔問佢...鬼知你會寫錯咩!!!
中文轉了數學...所以金日冇中文!!!數學測驗..16/20..我覺得好好好好好好好勁了!!!
經濟...對MC...12/20...OK啦!!!比我預期中差左小小(預期係15/20)...算啦~!!~
放學..等埋KAYIN...陪佢去1樓拎電話...
我知道了一個秘密呢!!!(關於5B的)哈哈哈哈哈哈!!!
行住等FF佢地...係富善行左一陣!!!
SORRY呢...我搵唔到YES和MONDAY呢!!!!!!SORRY((><))