金日MAMA啦...
朝早冇左個早讀...不知係好事定壞事((-0-))
數學X2...比左好功課呢((=0=))
歷史..OK啦!!!
小息冇打鐘...大家都唔知小息呢...直至有人係走廊到行((-0-))
小息...聽人講樓下好少人呢((-0-))...
因為F.1至F.4同埋F.6考試...佢地早放...好妒嫉佢地呢((-0-))
唔知楔楔妹第一日考成點呢((-0-))
英文X2...OK的!!!
經濟...一樣冇咩特別!!!!
LUNCH...去左富善食...多人!!!!
返到上去...廁所...唔見左KI同2TUNG...係5樓見到佢地...佢地又唔認喎!!!講大話!!!!
中文...OK!!!
RSC...一樣好好笑((^^))
地理...最尾個3個字去左MMLC做問卷...我唔洗((^^))...補課..ANDYSIR一D都冇提過((-0-))
去左2樓搵KI佢地...行左一陣就同KI搭車!!!
我好掛住你地呀!!!點丫...出去上PE堂好唔好玩丫???