金日...
冇左個週會...黃SIR要左泥上RSC...
地理...ANDYSIR唔記得上泥上堂((-0-))得返2個字...佢派了MC...係百幾題MC!!!!
數學...又比功課...又係百幾題的MC!!!!我開始討厭做MC了`
小息...同KAYIN...FF...2TUNG傾野!!!食飯唔想再次沉默!!!((.\/.))
中文...OK啦!!!
歷史X2...有D悶!!!
英文...做PAPER2...訓左一陣((><))
文學X2...好精神((@@))...不過冇聽書..掛住做功課((*0*))
2堂做左英文WS同埋抄好地理MC答案!!!
放學...等KAYIN上泥搵我同等KI放學...
冇等某某人搵老師就同KAYIN..KI佢地走...
KAYIN陪我等車...FF都泥到搭車!!!
問我地點解唔等佢地...我地好似有好多籍口呢((@@))
不過..講真的我到依家都未接受到某某人!!!!!!!!!!!!!!!
如果唔係為左你地同佢的多年的感情...我是不會屈服的!!!!!