金日去補ECO...
開始冇奈..電話響...樣衰左...比人啤((-0-))
我都控制唔到嫁...啤!!!!
一路都OK的!!!
同2TUNG食LUNCH....
食左鮮蝦雲吞河...OK的!!!
陪佢去寶湖搵阿媽....
跟住返屋企...
上次我BUY的KERORO聖誕卡唔見左哇!!!傷心~~~
去BUY過..不過冇KERORO的...只好BUY......到時你咪知囉!!!!
唔好咁八掛啦((@@))
爸爸送我一個紅色有套的FILE...我冇言...因為我唔知有咩用途((><))
就出去排舞了`8:00PM-10:00PM....有機會的話打給我!!!!!