1209,,FF生日快樂!!!
金日出去補ECO,,
上堂記起未同FF講生日快樂,,SD短訴比FF,,扛左3次電話比佢不過冇人聽((-0-))
放學,,佢聽了`佢唔敢聽電話呢!!!因為..........
這是個不能說的秘密!!!!!!!!!!!!!
最近有好多人比人電話騷擾呢,,先係CTING,,後係FF((= ="))佢唔算騷擾的...只係FF唔聽電話啫,,你地好可憐呢!!!
唔明D人點解要玩電話((.\/.))
跟住打比2TUNG,,同佢傾左一陣,,冇幾奈FF打泥友傾左一段時間,,跟住上MSN同FF傾....傾左OK奈啦!!!
冇結論,,
OFF左就做功課LU......
|