呵呵,,
金日OK的啦!!!
一樣都係朝早出沙田補習,,大家都好攰呢!!!((@@))
出左大中等KI,,CTING陪我等,,我友陪佢去BUY禮物,,好亂呢,,((-0-))
同KI行街,,等2TUNG食飯,,1:30PM等到了!!!((^^))
去左KFC,,((@@))
跟住返屋企!!!!
« | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | ... | 239 | »