金日OK!!!太平靜了!!!
送左禮物比FF了!!!
中文X2,,OK啦,,做PAPER!!!
地理,,OK!!!
小息冇咩野((@@))
數學,,之後友係地理((-0-))
ECO,,做D問題都啱曬,,((^^)),,YAYA!!!
LUNCH,,同KI係學校食((^^))好早上到去呢!!!
梁洪朗由金日開始我同你誓不兩立!!!!!!!!!!
英文,,次次上親英文都勁想訓((= ="))
PEX2,,2個老師都好似食左炸彈咁...
由課室出門口呢個動作都做左4次((@@)),,一係話我地唔夠快,,一係就話唔夠靜((.\/.))
理論,,勁嘈!!!搞左勁奈先出到去操場((.\/.)),,3:26PM放左,,呵呵,,咩都冇做就放學((^^))
同FF,,CTING走............
|