金日OK的!!!FF冇返((=0=))
我覺得週會OK的,,起碼冇之前果D咁悶((-0-))
我隻手係咪細得好緊要,,個個都同我講你隻手好細喎((= =")
地理OK的((^^))上上下堂話我個頭都OK細((-0-))
數學都唔錯((^^))
小息,,收錢((@@))
中文,,禮堂書展,,D書...唉...((-0-)),,一個字:悶!!!!!
歷史X2,,OK啦!!!過得去啦.....
LUNCH,,去左富善食,,好奈冇去富善食了`好多靈風呢!!!!
英文,,好想訓((-0-)),,結果都係訓左((= ="))
文學X2,,測驗唔識((@@)),,書冇聽,,2堂淨坐((-0-))
放學,,個個擺好曬想我去做的野就走曬,,你地就安樂曬,,我冇野講囉((*0*))
去通利,,同我地一起去音樂會的人看清楚!!!
音樂會係22/12星期六,,8:00PM,,地點我唔清楚((-0-)),,係連位的!!!!