金日都係OK啦!!!
冇咩特別((= =))
金日果個數學測驗有13/20...我諗成績都OK啦~~((^^))
堂堂都OK的啦!!!
ENG果個測驗又有10/20...合格就算了!!!
2份測驗都合格呢!!!((^^))
PE...上完理論...就玩捉E因...
KI同KWAN都係玩左一次就唔玩了((-0-))
跟住D男仔都泥玩((= =))
隻死人龜係咁捉我...好似捉唔到我唔安樂咁!!!((.\/.))
最後都係比佢捉到...算了吧!!!
放學...冇等到FF佢地...自己走~~~
« | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | ... | 239 | »