LOGIN LOGOUT DASON'S WRETCH CHORD'S WRETCH ARRON'S WRETCH

暱稱: SZE
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
呀彤"
靈風人"
呀魚"
CCK"
育賢"
嘉希 (kahei02)
嘉妍"
羅泳"
MAX"
呀飯"
DEE"
嘉希"
可樂"

最近訪客
最近沒有訪客

2008-01-08
2008 年 1 月 8 日  星期二

金日轉了SKIN`唔該SALT...咁忙都幫我((^^))...THX!!!!!!!!

金日OK啦...

你地做咩咁白痴撞PW((-0-))..下次問我咪得囉...一班傻仔...哈哈哈哈哈((^^))

經濟X2...OK啦...

中文...對答案..派返WS...文心閱讀理解...((= =))

小息...好似同KAYIN佢地一起...唔記得了((-0-))

英文X2...用PAPER2...又冇拎返學了...DICT唔識...對GRAMMAR...OK啦!!!

地理...對答案...悶死了!!!

LUNCH...同2TUNG打架((-0-))...不分高下~~~哈哈....

果到超多人的!!!唔知點解((-0-))

RSC...OK啦~~~金堂好好笑((^^))

文學...上左一陣就勁想訓....最後真係訓左((><))

放學...3:43PM小組討論...有YO...C子..家豪...曾永峰...我

題目係{金錢愈多愈快樂,你同意嗎}...OK啦條題目...

我講左4次同做左小組總結...講野個時鼓起了好多勇氣呢((-0-))

我做總結果時...口震((><))...講到震下震下咁...最衰係我講完果總結得返7秒...繼續講又唔係...PASS比人又唔夠時間...搞到個7秒冇人講野囉...((-00-))

一完左...秀貞就講{你地中於捱完15分鐘了}...跟住就講{穎詩金次你做得好好...中於肯開"金口"}...

我不斷點頭...((=0=))

跟住比完評語就走了....

走左班車...為了獎勵自己搭的士((-0-))...獎勵只是個籍口...其實係唔想等車((-0-))...好快返到屋企了!!!

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 239 | »