金日轉了SKIN`唔該SALT...咁忙都幫我((^^))...THX!!!!!!!!
金日OK啦...
你地做咩咁白痴撞PW((-0-))..下次問我咪得囉...一班傻仔...哈哈哈哈哈((^^))
經濟X2...OK啦...
中文...對答案..派返WS...文心閱讀理解...((= =))
小息...好似同KAYIN佢地一起...唔記得了((-0-))
英文X2...用PAPER2...又冇拎返學了...DICT唔識...對GRAMMAR...OK啦!!!
地理...對答案...悶死了!!!
LUNCH...同2TUNG打架((-0-))...不分高下~~~哈哈....
果到超多人的!!!唔知點解((-0-))
RSC...OK啦~~~金堂好好笑((^^))
文學...上左一陣就勁想訓....最後真係訓左((><))
放學...3:43PM小組討論...有YO...C子..家豪...曾永峰...我
題目係{金錢愈多愈快樂,你同意嗎}...OK啦條題目...
我講左4次同做左小組總結...講野個時鼓起了好多勇氣呢((-0-))
我做總結果時...口震((><))...講到震下震下咁...最衰係我講完果總結得返7秒...繼續講又唔係...PASS比人又唔夠時間...搞到個7秒冇人講野囉...((-00-))
一完左...秀貞就講{你地中於捱完15分鐘了}...跟住就講{穎詩金次你做得好好...中於肯開"金口"}...
我不斷點頭...((=0=))
跟住比完評語就走了....
走左班車...為了獎勵自己搭的士((-0-))...獎勵只是個籍口...其實係唔想等車((-0-))...好快返到屋企了!!!