金日...唉=(
地理...小測唔識囉!!!
英文X2...OK喇..做返上年的試題..做過了不過都唔識((-0-))
小息...去左問2TUNG拎返本文學書...點知佢唔係到((-0-))丫FAN幫我係佢到拎返比我!!!THX...
數學..做MC...一直都處於唔識的狀態((@@))
歷史X2...OK啦=]佢問D問題我全部都識..不愧係我最愛的歷史科..哈哈=]
LUNCH...KI要測驗...FF同2TUNG原本話要小組討論...不過淑儀唔記得((@@))..所以我地4個一起食!!!
文學..小測OK啦=]...已經盡力了!!!
中文..做WS..做唔切哇((><))
經濟...黃SIR冇返((-0-))
放學...同KAYIN一起走=]