金日MAMA地啦...
經濟X2...OK啦=]
中文...都OK的!!!
小息同KAYIN一起...
英文X2...做會考試題PAPER2...勁想訓囉((-0-))
地理...測MC...唔識囉((@@))
LUNCH...同SURE...KI..KAYIN去左醫院食..好奈冇同KI佢地2個一起食了`講左好多野呢((-0-))
RSC...OK啦=]下一堂會講D真理((-0-))...一定好悶!!!
文學X2..次次入到5B課室都超想訓((-0-))...最後我當然係訓左啦((><))
放學..同SALT..KAYIN一起走=]
好快就有車了`上到車..見到SALT係K17車上面((=-=))哈哈=]
大家見到大家都呆了((@@))..隨後大家都在傻笑((-0-))
其實我日日都冇咩特別的=)