哈哈=]
唔洗返學真係好似冇咩野打咁((-0-))
金朝11點幾...當我仲訓緊的時候有人打比我話可以拎眼鏡((@@))本來佢話5點先有得拎((-0-))
阿媽一聽到話有得拎就剷我起身((-0-))因為佢晏D要返工...
超快速刷牙洗臉換衫...中於係3個字之內出門口!!!
去左果到..條友都話我地超快..岩岩打完比我地就即刻到((@@))
返到屋企...見到自己間房好似岩岩打完杖咁((-0-))
跟住12點幾...食早餐{放假通常都係咁}
冇奈KAYIN打比我..佢唔出泥!!!
打機..做功課!!!
冇LU....真係冇咩特別!!!哈哈哈哈哈哈=]
聽日要上阿MA到食飯...唔想!!!上到去一定悶死!!!
唔知你地又點呢???哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈=]