LOGIN LOGOUT DASON'S WRETCH CHORD'S WRETCH ARRON'S WRETCH

暱稱: SZE
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
呀彤"
靈風人"
呀魚"
CCK"
育賢"
嘉希 (kahei02)
嘉妍"
羅泳"
MAX"
呀飯"
DEE"
嘉希"
可樂"

最近訪客
最近沒有訪客

2008-02-10
2008 年 2 月 10 日  星期日

金日約左KAYIN同埋SHUM去睇<<L之終章:最後之23天>>

本來約左11點起身12點到出MK...點之我起唔到身((-0-))到SHUM打泥果時我先岩岩起身((-0-))

12點幾約SHUM係火車站等...跟住上到火車打比KAYIN...佢仲食緊早餐((@@))

同SHUM係沙田等佢...跟住就一起去MK睇戲...

1點幾去到GH買飛...買左7點幾果場((-0-))..仲有6個幾鐘先有得睇((-0-))

打比阿媽話我睇7點唔返屋企食...

時間留留長所以去左上面果間REDBOX到唱K...一唱就唱到4點((-0-))

跟住去左影貼紙相同埋打籃球=]

影完玩完就去左味千食野...叫左3個一樣的((-0-))

食完行返去GH...點之有2個人捉住我地傳福音...佢地講左勁奈同埋講一D信完耶穌之後的超自然力量((-0-))仲叫我地比個電話佢((-0-))我同SHUM都比左個MSN佢..KAYIN比左個唔用的MSN佢((@@))

因為比佢地截停左....所以差D搞到我地遲左入場((.\/.))

入場之前同SHUM買爆谷=]

入到去黑MAMA...搞到我踩到人...SORRY丫!!!

9點幾睇完了...坐到行唔到((-0-))

打比阿媽同佢講話我地食埋野再返..佢呆左一下..跟住佢比..叫我唔好咁遲返=]

去左許留山食野..見到果好好笑的人...我地一路食一路笑((@@))

食完再去行左一陣...行到差唔多10點11點到...

奇怪的係阿媽竟然冇打泥吹我返屋企((-0-))

後尾都係打返屋企同阿媽講我返屋企..做個乖乖的好女孩((-0-))

同SHUM一起搭72X返大埔...一路同KAYIN傾電話..阿SHUM睇完L之後就一直頭痛所以佢訓左((-0-))

同SHUM一起洛車..佢搭的士返富善...同KAYIN係同一時間返到屋企((-0-))

入到大堂先記得留左條頸巾係SHUM到((@@))追出去..點知佢已經上左的士((-0-))冇奈SHUM打比我((@@))

上到屋企全部人都訓曬((-0-))

玩左陣電腦就訓了!!!

金日洗左好多錢丫...心痛丫同埋我想講L超超超超超好好睇丫...我一定會買碟再睇嫁!!!!!!!支持L!!!!!!!!

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 239 | »