金日約左KAYIN同埋SHUM去睇<<L之終章:最後之23天>>
本來約左11點起身12點到出MK...點之我起唔到身((-0-))到SHUM打泥果時我先岩岩起身((-0-))
12點幾約SHUM係火車站等...跟住上到火車打比KAYIN...佢仲食緊早餐((@@))
同SHUM係沙田等佢...跟住就一起去MK睇戲...
1點幾去到GH買飛...買左7點幾果場((-0-))..仲有6個幾鐘先有得睇((-0-))
打比阿媽話我睇7點唔返屋企食...
時間留留長所以去左上面果間REDBOX到唱K...一唱就唱到4點((-0-))
跟住去左影貼紙相同埋打籃球=]
影完玩完就去左味千食野...叫左3個一樣的((-0-))
食完行返去GH...點之有2個人捉住我地傳福音...佢地講左勁奈同埋講一D信完耶穌之後的超自然力量((-0-))仲叫我地比個電話佢((-0-))我同SHUM都比左個MSN佢..KAYIN比左個唔用的MSN佢((@@))
因為比佢地截停左....所以差D搞到我地遲左入場((.\/.))
入場之前同SHUM買爆谷=]
入到去黑MAMA...搞到我踩到人...SORRY丫!!!
9點幾睇完了...坐到行唔到((-0-))
打比阿媽同佢講話我地食埋野再返..佢呆左一下..跟住佢比..叫我唔好咁遲返=]
去左許留山食野..見到果好好笑的人...我地一路食一路笑((@@))
食完再去行左一陣...行到差唔多10點11點到...
奇怪的係阿媽竟然冇打泥吹我返屋企((-0-))
後尾都係打返屋企同阿媽講我返屋企..做個乖乖的好女孩((-0-))
同SHUM一起搭72X返大埔...一路同KAYIN傾電話..阿SHUM睇完L之後就一直頭痛所以佢訓左((-0-))
同SHUM一起洛車..佢搭的士返富善...同KAYIN係同一時間返到屋企((-0-))
入到大堂先記得留左條頸巾係SHUM到((@@))追出去..點知佢已經上左的士((-0-))冇奈SHUM打比我((@@))
上到屋企全部人都訓曬((-0-))
玩左陣電腦就訓了!!!
金日洗左好多錢丫...心痛丫同埋我想講L超超超超超好好睇丫...我一定會買碟再睇嫁!!!!!!!支持L!!!!!!!!