206,,HEI生日...生日快樂!!!
金日早早就起左身了=]
HEA左一陣之後就做功課=)
做做下功課...楔楔妹打電話泥..都唔知係佢電話有問題定我果部有問題....
搞到聽佢電話果時我一頭霧水((-0-))我聽到係{我...KAYIN出門口..打..你}!!!中間斷左果D的感覺勁似CUT線囉((@@))
跟住KAYIN打泥...冇幾奈就出門口搵佢....
行左一陣就BUY到楔楔妹份禮物=]
跟住又行左一陣....就返屋企了!!!
希望楔楔妹鐘意份禮物啦~~~~~~
又係做功課!!!!
陣間上去阿MA到食飯...我諗冇10點都返唔到屋企((><))