金日好凍丫!!!
早讀...冇咩特別的!!!
數學X2..不斷做數((-0-))
歷史...我地呃左淑明老師((@@))...話比佢聽電腦壞左((-0-))
小息..留左係課室!!!
英文X2...小組討論...想死...同親果D都係一D勁人!!!走埋去我地強弱好有問題囉((.\/.))
經濟..冇咩野...OK啦!!!
LUNCH..去了富亨食...本來諗住留係學校食((@@))食完之後胃痛!!!
中文..借書...拎了哈利波特..一個字{正}!!!
RSC...OK啦=]
地理...對MC..一樣冇咩特別~~~~
放學...自己一個走!!!
上到車...見到佢...O MY吉!!!超黑仔的!!!