幾日冇打日記...有D怪怪地的感覺((-0-))
SALT...我收到你的訊息了...不過我唔識睇...只好怪我太笨了`
21號返學...冇咩特別...所以冇打!
22號...見家長!
之前填通告話去都冇咩特別的感覺...但到左返去學校的時間...突然勁淆囉((-0-))
我同阿BA遲左出門口...所以搭的士返...
成層樓都冇人((@@))
上到去...見到阿魚係門口...
等左勁奈!跟住黃SIR叫我係門口等等...我阿BA入去先...成個人唔知點咁...見左咁多年家長...第一次有呢種感覺((-0-))
到我入去...佢第一句問我...{其實你有冇諗過會考完之後點?}我就話{冇丫...睇下會考點先啦}
跟住佢UP左好多野啦{我唔記得}但係我好記得佢講話秀貞老師同淑明老師同我的期望都好高...估我係會考的成績唔會差得去邊...我當場吓左出泥...黃SIR呆左一下...仲問我知唔知佢地對我的期望...{如果我知就唔會咁大反應啦--"} 最後我記得佢同我講話考MOCK之前一定要比果答案佢...唉!!!
見完就走啦...洛到地下....一大班領袖生企左係門口((-0-))我同阿BA一出門口..佢地好一致咁講再見...開頭我呆左...跟住就想笑...最後我都忍唔到...係佢面前笑左...我仲聽到佢地有人講{有咩咁好笑}同埋{我地咁樣好低B}....
跟住去左食LUNCH....返屋企!
7點幾...同自己班果D出左昌運果間京都打邊爐=]....行緊果時....見到瓷磚{好似係咁打...打錯就算啦}
入到去...原來好多人已經到左((-0-))...開頭果時好鬼悶((-0-))後尾好D...冇咁悶=]
到左差唔多最後...大家都超HIGH的...同左好多人影相=]
後尾出酒樓再影....呵呵...都幾開心的!
跟住返屋企...波波同埋區佬係後面...所以同佢地一起行((@@))
11點到返到屋企....
23號...唔洗補習((^^))
可以訓到超晏....開心的!
冇咩特別((- -"))