LOGIN LOGOUT DASON'S WRETCH CHORD'S WRETCH ARRON'S WRETCH

暱稱: SZE
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
呀彤"
靈風人"
呀魚"
CCK"
育賢"
嘉希 (kahei02)
嘉妍"
羅泳"
MAX"
呀飯"
DEE"
嘉希"
可樂"

最近訪客
最近沒有訪客

2008-02-23
2008 年 2 月 23 日  星期六

幾日冇打日記...有D怪怪地的感覺((-0-))

SALT...我收到你的訊息了...不過我唔識睇...只好怪我太笨了`

21號返學...冇咩特別...所以冇打!

22號...見家長!

之前填通告話去都冇咩特別的感覺...但到左返去學校的時間...突然勁淆囉((-0-))

我同阿BA遲左出門口...所以搭的士返...

成層樓都冇人((@@))

上到去...見到阿魚係門口...

等左勁奈!跟住黃SIR叫我係門口等等...我阿BA入去先...成個人唔知點咁...見左咁多年家長...第一次有呢種感覺((-0-))

到我入去...佢第一句問我...{其實你有冇諗過會考完之後點?}我就話{冇丫...睇下會考點先啦}

跟住佢UP左好多野啦{我唔記得}但係我好記得佢講話秀貞老師同淑明老師同我的期望都好高...估我係會考的成績唔會差得去邊...我當場吓左出泥...黃SIR呆左一下...仲問我知唔知佢地對我的期望...{如果我知就唔會咁大反應啦--"} 最後我記得佢同我講話考MOCK之前一定要比果答案佢...唉!!!

見完就走啦...洛到地下....一大班領袖生企左係門口((-0-))我同阿BA一出門口..佢地好一致咁講再見...開頭我呆左...跟住就想笑...最後我都忍唔到...係佢面前笑左...我仲聽到佢地有人講{有咩咁好笑}同埋{我地咁樣好低B}....

跟住去左食LUNCH....返屋企!

7點幾...同自己班果D出左昌運果間京都打邊爐=]....行緊果時....見到瓷磚{好似係咁打...打錯就算啦}

入到去...原來好多人已經到左((-0-))...開頭果時好鬼悶((-0-))後尾好D...冇咁悶=]

到左差唔多最後...大家都超HIGH的...同左好多人影相=]

後尾出酒樓再影....呵呵...都幾開心的!

跟住返屋企...波波同埋區佬係後面...所以同佢地一起行((@@))

11點到返到屋企....

23號...唔洗補習((^^))

可以訓到超晏....開心的!

冇咩特別((- -"))

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 239 | »