金日返學勁輕鬆的=]
數學X2...LINGLING冇返((-0-))不過要做會考題...勁難囉!!!!
歷史...OK啦~
小息...周圍行同埋派紀念冊((-0-))
英文X2...志明冇返((-0-))自由~!!~
經濟...對答案..冇咩特別((@@))
LUNCH...去左大家樂食=]
中文...都OK啦~~~
RSC...冇咩特別...都係講D不雅照片((-0-))
地理...對MC...ANDYSIR金日講野勁走音囉...哈哈!!!笑死左我同阿哈囉((-0-))
放學...搵FF佢地...同佢地一起走!!!
金日超多空堂((-0-))...悶死!!!但係我又唔想上堂((-V-))