金日TOO BAD!!!成日都係到洛雨((-0-))..好憎呢!!!
中文X2..做WS..冇咩特別!!!
地理...做地圖技能果本野!!!
小息..同KAYIN佢地一起係出面HEA=]
數學...對WS...OK啦~~
音樂...悶!!!仲要我地做果張爛鬼WS...真想死((@@))
經濟..都OK啦!!!
LUNCH...同KAYIN...SALT係學校食...果張枱好有問題囉!!!
英文...對WS..冇咩好講!!!
PE...打壁球...我金日冇打過((-0-))係上面HEA同SEE人地打((><))
後尾同SHUM...隻死人龜同埋子因係到玩文字接龍..我地玩到放學((@@))
同SHUM一起走...行到隻鞋濕曬囉((-0-))跟住去BUY了一雙新的((^^))
跟住同SHUM去左剪頭髮...KAYIN佢地企係到等((-0-))
5點幾剪完...行了一陣!!!SHUM返屋企換衫=]
我地食左格仔餅..好好食...因為我好奈冇食過了((-0-))
跟住我同KAYIN就行去大埔墟...
返到屋企超攰的!!!