LOGIN LOGOUT DASON'S WRETCH CHORD'S WRETCH ARRON'S WRETCH

暱稱: SZE
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
呀彤"
靈風人"
呀魚"
CCK"
育賢"
嘉希 (kahei02)
嘉妍"
羅泳"
MAX"
呀飯"
DEE"
嘉希"
可樂"

最近訪客
最近沒有訪客

2007-12-21
2007 年 12 月 21 日  星期五

1121,,07最後一日返學啦!!!

金日約左KAYIN9:15AM食早餐...((^^))

食完早餐先知唔記得拎CHRISTMASCARDS..((-0-))

KAYIN陪我返屋企拎((><))

同KAYIN一起遲到...我地10:22分先到((-0-))

上到禮堂坐最尾果行...

唱詩歌..有人泥講野...

開頭有少少悶...後尾就OK啦,,都OK好笑啦!!!

上去CLASSROOM...食野...

點我地去搵LINGLING...轉果頭友搵幾個去搵...咩意思先!!!!!

上到去...個個都有曬野...我地就咩都冇...當我地死左咁!!!!!!!!

我超唔据囉...有野就搵我地做...分野就冇我地份...咩意思啫!!!!!

後尾冇咩點食野...有彩有食早餐啫((^^))..唔係就等餓死都得!!!!

一日只有幾個人知道我冇食過野...多謝關心呢!!!!

抽獎...應該係C子送的...公仔..好可愛呢((^^))

不過...比隻龜搶左...將隻公仔同黃梓峰果份{{黃梓峰果份係佢BUY的}}轉左...變左我果份係隻龜BUY個份囉((-0-))

好得意丫...個罐((-0-))係史迪仔泥((^^))!!!

跟住放學同KI...SHUM...FF...CTING出大中!!!

FF...CTING早走((@@))

去左大埔墟M記...

見返小學的一個同學...佢竟然認得我...呆了!!!

3個3號餐丫...唔該!!!笑死左((-0-))

M記條友聽到呆左..呵呵!!!((@@))

食完就走了!!!

唔該KI丫,,幫我BUY了YES...THX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

仲有多謝你地的聖誕卡....CTING...KAYIN...2TUNG!!!!!!!!!!!!!

阿哈...岩岩先竹你快樂...轉過頭就喊...唔好唔開心啦...笑返啦...你係阿`哈`呢!!!!!!

竹大家開開心心的!!!!

31號夠竟有冇人去倒數嫁?!?!?想去的搵我啦!!!!((^^))

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | ... | 239 | »