1121,,07最後一日返學啦!!!
金日約左KAYIN9:15AM食早餐...((^^))
食完早餐先知唔記得拎CHRISTMASCARDS..((-0-))
KAYIN陪我返屋企拎((><))
同KAYIN一起遲到...我地10:22分先到((-0-))
上到禮堂坐最尾果行...
唱詩歌..有人泥講野...
開頭有少少悶...後尾就OK啦,,都OK好笑啦!!!
上去CLASSROOM...食野...
點我地去搵LINGLING...轉果頭友搵幾個去搵...咩意思先!!!!!
上到去...個個都有曬野...我地就咩都冇...當我地死左咁!!!!!!!!
我超唔据囉...有野就搵我地做...分野就冇我地份...咩意思啫!!!!!
後尾冇咩點食野...有彩有食早餐啫((^^))..唔係就等餓死都得!!!!
一日只有幾個人知道我冇食過野...多謝關心呢!!!!
抽獎...應該係C子送的...公仔..好可愛呢((^^))
不過...比隻龜搶左...將隻公仔同黃梓峰果份{{黃梓峰果份係佢BUY的}}轉左...變左我果份係隻龜BUY個份囉((-0-))
好得意丫...個罐((-0-))係史迪仔泥((^^))!!!
跟住放學同KI...SHUM...FF...CTING出大中!!!
FF...CTING早走((@@))
去左大埔墟M記...
見返小學的一個同學...佢竟然認得我...呆了!!!
3個3號餐丫...唔該!!!笑死左((-0-))
M記條友聽到呆左..呵呵!!!((@@))
食完就走了!!!
唔該KI丫,,幫我BUY了YES...THX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
仲有多謝你地的聖誕卡....CTING...KAYIN...2TUNG!!!!!!!!!!!!!
阿哈...岩岩先竹你快樂...轉過頭就喊...唔好唔開心啦...笑返啦...你係阿`哈`呢!!!!!!
竹大家開開心心的!!!!
31號夠竟有冇人去倒數嫁?!?!?想去的搵我啦!!!!((^^))