金日我開始換冬季,,好冷呢!!!
ECO,,雖然好想訓,,但最後都冇訓,,((^^))
中文,,做WS,,我唔識做呢,,((-0-))
英文,,志明冇返,,作文加做數學07會考試卷,,一樣都係唔識,,((-0-))
地理,,OK的!!!
LUNCH,,得3條友,,我,,2TUNG,,KAYIN,,((@@))
RSC,,OK的!!!
文學,,OK的!!!
放學,,同KI,,FF走,,((^^))
上車,,連續幾日都見到佢((.\/.))
« | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | ... | 239 | »