1123,,柳濃同學生日,,生日快樂哦~!!~
金日AnDySiR冇返,,冇左一堂((-0-))
跟住都冇咩大事發生,,((^^))
PE,,跳彈床,,好好玩但洛左彈床之後有種WINGWING地的感覺,,((@@))
放學,,KI陪FF去身體檢查,,KWAN,,SHUM,,C TING,,我都返屋企,,((><))
唔想等車,,搭的士,,((-0-)),,超早返到屋企,,3:57PM,,
跟住訓左一陣,,6點幾起身~!!~
冇人ON MSN!!!!
« | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | ... | 239 | »