金日旅行,,((^^))
好攰呢~!!~
5E最早到,,跟住5D,,5C,,5B,,5A...
5D去到都冇曬位,,何況係我地,,((-0-))
算,,食左都OK少野,,((=0=)),,WING SIR突然問我係咪想轉班去左5B((-0-)),,我超想話我都想~!!~
果到好多蜜蜂,,DOGS,,超怕的~!!~((><))
同左好多人影相,,((^^))幫人影都有唔少次,,
班會活動,,我遲了!!!
冇人知我冇玩到班會活動,,算,,係果班都預左有呢個情況~!!~我從不介意~!!~
玩班會活動時踩到受左傷的SOCHING,,對不起~!!~對不起~!!~
我係班會活動時間自己一個人周圍行,,自己一個人比較自在,,總好過跟一班名義上是同班同學的人玩~!!~
突然間果個死龜隆攞枝水槍泥射我~!!~((.\/.))
黑人憎的~!!~
跟住班際,,影班相,,冇咩大事~!!~因為都唔關我事,,((@@))
跟住就走喇,,返到學校,,3:37PM,,((-0-)),,好早呢~!!~
冇等到大家就走了~!!~