呵呵...考左2日試啦!!!
我覺得MAMA地炸!!!
畢業試都考得唔好點去考會考丫?!?!?!有D心淡呢!!!
唔想考丫!!!!聽日仲要考英文...我點算好丫=(
DAY1{經濟}...{LQ}已經知道自己錯了一大題呢=[...{MC}我諗OK吧!我超快做完呢...都唔知係好事定壞事!
DAY2{中文}...{閱讀理解}超差吧....做唔曬同埋做錯曬呢=[....{作文}我最弱的一個項目呢((-0-))...岩岩好600字多DD((><))
到金日為至考左2科....2科都...唉唉唉唉唉唉唉唉!!!!!!!!!!!!!