LOGIN LOGOUT DASON'S WRETCH CHORD'S WRETCH ARRON'S WRETCH

暱稱: SZE
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
呀彤"
靈風人"
呀魚"
CCK"
育賢"
嘉希 (kahei02)
嘉妍"
羅泳"
MAX"
呀飯"
DEE"
嘉希"
可樂"

最近訪客
最近沒有訪客

2008-02-27
2008 年 2 月 27 日  星期三

呵呵...本來諗住唔打日記的((-0-))..但係有位{忠實粉絲}話想睇喎...所以上左泥打日記=]

先係到講唔好意思先...因為上一篇太多粗口了`有教壞大家的話..咁就SORRY了~~

金日MAMA地啦!!!

數學X2...LINGLING一返學就要我地測驗((-0-))唔識囉...咩都冇準備加埋第1.2堂又未訓醒!一定差到死((-0-))

PS.{除左ANDYSIR果科同埋文學之外...咩科測驗我都會溫的!}

歷史...OK的啦!

小息...我忘記了((=V="))

英文X2...做LISTENING...悶加眼訓((@@))

經濟...對WS答案....好彩都唔差=]

LUNCH...提起就好鬼興囉!!!

不過佢地金日的態度180度...唔係...係360度的改變((-0-))

入唔得曬去...D人勁好笑容同埋招呼....當場O了咀((-0-))從來都見佢地咁好服務!!!

我地幾個諗定點樣玩個仆X...點知佢唔行過泥...FUXK((.\/.))轉玩第二個((-0-))不過佢都係低能的...哈哈XD

你淆的話早就唔野我啦...正PX!我講過我一定會玩殘你地班弱智的!!!!唔好當我係流的!!!

後尾冇咩..係得條PX唔肯過泥...怒!!!

中文..做WS...金次做果份野有25張囉...好彩得4張要做((-0-))見到果份野都想死的((@@))

RSC...睇惜別會果段野...OK啦..不過黃SIR又冇左一堂RSC了((-0-))

地理...測MC...唔識!!!

{一個人放學}可憐的我=V="

想送一首歌的其中1D歌詞比你地...呵呵((-0-))係棒棒堂的夢想巴士.....

{雨過天晴后 夢想不停閃爍}
            {夢想巴士載著我們向下站遨游}
                        {讓夢想發光 照亮我們的方向}
                                 {眼角的淚光 我們成長的力量}
                                            {挺起了胸膛 夥伴們一起去闖}

{得到什么 失去什么 擁有過就足夠}
                 {因為有你 我才發現 我的純真感動}
                           {總難免會失望 要變的更堅強 總難免會遺忘 要堅持著信仰 不管多難都不退讓}
                                        {未來的路上 不會再迷失方向}
                                                     {堅持著夢想 失敗也絕不投降 緊握的手掌 握住了幸福希望}

 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 239 | »