| 2008-03-29 |
| 2008 年 3 月 29 日 星期六 |
金日補習...
唔記得拎學生證((-0-))好彩有學校果張=]
補完...返屋企!HEA左陣之後溫書=]
2點幾同阿TUNG打左一陣機...之後又溫書!!!
溫洛先知仲有好多未溫((-0-))
溫左成日只係溫左[香港]咁大把=(
仲差4個範圍未溫!!!我要好好努力了`
又多2個人打機喇`不過我唔想打了=(
如果時間可以倒流...我會選擇溫書!
可惜它已經不能讓我回頭再作1個選擇....
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ... | 239 | » | |
|