好少咁晏打日記呢=]
金日返學校補歷史...依為10點開始...點知係我抄錯時間囉((-0-))
早左返去...上左圖書館HEA左一陣=]
一連補2個鐘...想死的!
不過我2個鐘都係傻下傻下咁過((-0-))
補完...洛去3樓搵KY...TUNG佢地!
一行7人出去食LUNCH((-0-))...冇咩特別=]
跟住去{BUY}SHANSHAN份禮物...行左好奈...
攰死我啦...
跟住都係冇咩特別....所以唔打了`
返屋企溫左1陣書咁大把...就去打機了=]
到係咁打洛去...我個會考就會係GAMEOVER了=(