金日同TUNG,,KY去太子聽講座..
12點起身..如果唔係講講座果個人打泥我都唔知醒囉((-3-))
12點幾就打比KY..同佢傾左1陣就換衫出門口去火車站LU..
1點幾出到去ST..搵埋KY就去食野!
食完野就搭返火車去太子..
3點幾就到左太子..HEA多陣就上左去聽..
聽呢個講座都OK好笑囉((-V-))
5點幾聽完就返大埔..
跟住去左大廣搵丫SHUM..等埋佢收工就返屋企了..
~完~
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 239 | »