N奈冇打日記了((-0-))
首先打返704先((-3-))
朝早去同丫TUNG,,LOK哥去買禮物比KY..
果日LOK哥遲到((-V-))
之後就去食野>買禮物>去買碟>返屋企>完左`
跟住就係705((-3-))
成日都係係屋企HEA..同埋睇返704買返屋企果D碟!
之後就係706((-3-))
5點起身..7點滾出去APM((-V-))
咁早滾出去APM的原因係同KY,,KH去睇[[亞哲]][[JIRO]]!!
由8AM等到3PM..真想死((-3-))
佢地一到..全場進入左瘋狂狀態((-0-))
2個字:逼死((-V-))
返到屋企累到嘔..我唔想再去追星了((-3-))
之後707..
呢日預竹KY生日..
去左燒烤王到BBQ=]
果日有主角KY啦..我啦..TUNG啦..LOK哥啦..KI啦..SHUM啦..SALT啦仲有LW!!
大家都玩得好開心=]
5點就返屋企LU..1個字:正!!!
708了`
係屋企HEA!
冇咩特別的((-3-))
中於打到金日709了- -"
金日同丫SHUM去試工喎..11點去到果到開工((-V-))
做人地暑假先有的收書((-V-))
我勁鐘意呢份工丫..真係HEA到爆!!
成日都行行企企..其實我成日唔係坐就係企((-3-))
加上佢係超彈性..原全係冇人理的((-V-))
傾電話..SD SMS..吹水..訓覺都冇人理((-3-))
就係咁樣HEA下HEA下咁就到8點放工((-3-))
放工就返屋企了..
聽日同KY..丫TUNG去太子聽講座...
唔想去((-0-))我想去返工((-3-))因為果到實在太正了((-.-"))
PS`SALT你去台灣要玩得開心D丫=]同埋記得買手信丫((-3-))