LOGIN LOGOUT DASON'S WRETCH CHORD'S WRETCH ARRON'S WRETCH

暱稱: SZE
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
呀彤"
靈風人"
呀魚"
CCK"
育賢"
嘉希 (kahei02)
嘉妍"
羅泳"
MAX"
呀飯"
DEE"
嘉希"
可樂"

最近訪客
最近沒有訪客

2008-07-09
2008 年 7 月 9 日  星期三

N奈冇打日記了((-0-))

首先打返704先((-3-))

朝早去同丫TUNG,,LOK哥去買禮物比KY..

果日LOK哥遲到((-V-))

之後就去食野>買禮物>去買碟>返屋企>完左`

跟住就係705((-3-))

成日都係係屋企HEA..同埋睇返704買返屋企果D碟!

之後就係706((-3-))

5點起身..7點滾出去APM((-V-))

咁早滾出去APM的原因係同KY,,KH去睇[[亞哲]][[JIRO]]!!

由8AM等到3PM..真想死((-3-))

佢地一到..全場進入左瘋狂狀態((-0-))

2個字:逼死((-V-))

返到屋企累到嘔..我唔想再去追星了((-3-))

之後707..

呢日預竹KY生日..

去左燒烤王到BBQ=]

果日有主角KY啦..我啦..TUNG啦..LOK哥啦..KI啦..SHUM啦..SALT啦仲有LW!!

大家都玩得好開心=]

5點就返屋企LU..1個字:正!!!

708了`

係屋企HEA!

冇咩特別的((-3-))

中於打到金日709了- -"

金日同丫SHUM去試工喎..11點去到果到開工((-V-))

做人地暑假先有的收書((-V-))

我勁鐘意呢份工丫..真係HEA到爆!!

成日都行行企企..其實我成日唔係坐就係企((-3-))

加上佢係超彈性..原全係冇人理的((-V-))

傾電話..SD SMS..吹水..訓覺都冇人理((-3-))

就係咁樣HEA下HEA下咁就到8點放工((-3-))

放工就返屋企了..

聽日同KY..丫TUNG去太子聽講座...

唔想去((-0-))我想去返工((-3-))因為果到實在太正了((-.-"))

PS`SALT你去台灣要玩得開心D丫=]同埋記得買手信丫((-3-))

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 239 | »