好攰丫..
金日同KY..KH去睇戲..
金朝某某人打泥..叫醒左我..聽完之後再繼續訓..
訓到差唔多成點..搞到我差D遲到((-3-))
起左身就打比KY..之後就仆住咁出門口((-V-))
1點到出到大中..同KY食完野等埋KH就搭巴士去MK!
搭巴士果時見到MTO((-0-))仲同佢同1個站洛車((-0-))
跟住同佢地去朗豪坊買飛睇功夫熊貓=]
5點幾睇完..就返屋企LU!!
我覺得套野都OK好睇..都幾好笑的=]
依家就快出門口了((-.-))因為約左FF佢地((-3-))
PS`TAG左我果D..可唔可以COPY果D問題比我呢- -"