打日記時間到喇`
尋日801..返左西貢=]
好奈冇返西貢啦..上一次返已經好似係會考之前了((-3-))
11AM入到去..玩到11PM先走=]
正!!!
金日同丫SHUM去漫畫展=]
迫到嘔電((-V-))
10點幾出門口..之後行過去火車站搵丫SHUM..
行行下比人截停左..叫我做問卷((-3-))做果D關於907投票果D野..係到亂咁做((-0-))
做完又比人截停..金次唔係做問卷了..金次係叫我買棋((- -))
只係短短的1分鐘的路..我足足行左成3分鐘((-3-))
搵到丫SHUM之後就搭火車出去..去到再轉地鐵..
去到會展..勁N多人!!!多人不特至..仲要兜泥兜去((.\/.))
等左一陣就入得去..入左去勁多人!!!!!
跟住打比LW..之後同丫SHUM去天下到排隊等入去..一等就等左差唔多粒幾鐘先入到去睇10分鐘((-V-))
去完天下就去左安樂文潮買柯南=]
之後就去左玉皇潮..等埋LW就周圍行下..
一行就比人係咁撞((.\/.))D人就係咁迫!!!我都唔知自己比人撞左幾多次..
有D好人知道撞到人都識講SORRY..有D人就撞到人一句SOR都冇!!!
所以學一姐咁..愈迫我就愈唔讓!!!呵呵XD..所以一有人迫我行..我就停係到唔行..等班8婆冇得行((-3-))
正所謂我得唔到的野..你都唔洗指意可以得到!!!
係迫到死死下的情況下..我地走LU..
同佢地去搭船..之後轉271返屋企..而LW就去MK搵佢丫媽..
返到屋企死咁滯..完了~~好長的一篇((-V-))
金日總供買左13本漫畫{10本柯南..2本魔王..1本黑博物館}..用左300幾蚊((-V-))同書展差唔多..