真係好攰丫..
尋日夜晚同返小學同學玩到3..4點先返屋企((-3-))
HEA多陣就5點LU..諗住聽日返8點所以就冇訓到((-V-))
金日就梗係攰到嘔啦((-0-))
8點幾出門口上火車站..搵埋丫某人就搭火車..一路上同佢都冇講過野..同佢分開行..
上左火車就打比KY..同佢一傾就傾到去佐敦..係地鐵迢搵埋佢就上去上堂..
上左3個鐘..我覺得張橷超級唔好坐((-3-))
之後就返太子食LUNCH..再上學校上堂..上到去又冇得上((.\/.!!))
冇得上就同KY去MK到行..行到4點幾就返屋企LU..