| 2008-08-23 |
| 2008 年 8 月 23 日 星期六 |
金日10點幾起身..
11點到..KY打泥話食LUNCH..
12點幾換衫出門口..行到去OK見到丫狗..
同佢講左幾句就碌過去A-1搵KY..
之後去到食野..食完搭K巴上火車站..
岩岩好2點上到去學校..
上完3個鐘頭的堂..成個人好似死左咁((-3-))
真係悶到嘔!!!
跟住就搭火車返屋企LU..
~完~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 239 | » | |
|