| 2008-09-01 |
| 2008 年 9 月 1 日 星期一 |
901..丫DEE生日快樂=]
金日係MK返學..
8點幾去火車站搭火車..迫死囉((-3-))
超級討厭朝早同人迫車..
8點9去到B出口搵KY..遲左1分鐘先到學校..
上左4個鐘..都OK啦=]
D同學都唔差的..老師都幾好啦=]
係D校規嚴左D囉((-V-))
1點放學..返大埔同丫TUNG佢地去食LUNCH..
3點幾..同流浪者&班長KY姐返屋企..
係屋企坐到6點幾就出門口..
岩岩好7點去到名苑..7點幾就開始打..
打到9點就走了`
~完~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 239 | » | |
|