現在總是覺得寫日記是要有FEEL..
金日都係返學啦..不過唯一唔同的係金日超級黑仔-3-"
8點到出門口..8點4先上到火車..MISS左1班火車同埋架火車成日都停勁N奈囉.\/.!!!
搞到8點9先去到KOWLOONTONG..
當然黑開有條路..
去到地鐵站又MISS左3班車..唉唉唉!!!
8點11去到太子..本來都仲趕得切嫁..
點知..黑開就係黑嫁啦..
N咁多人等{車立}..我等左4架先等到囉..
上到去..9點02分!!!!!!!
之後上堂啦..都冇咩野..小息完之後..黑野又黎了=3=
上堂..同KY講坐位的問題啦..點知就比佢耍左我一獲..
同佢講話我鐘意出走廊果邊{因為平時我係坐出面同埋佢之前講過佢唔鐘意坐出面(唔好話你冇講過丫)}..
點知佢金日講左我都鐘意喎..就咁樣口快快咪講左句吊你..跟住就比老師聽到咁就比人罰左10蚊..真係頂丫~~~
跟住都好正常咁上堂..
放學上去8樓拎返地鐵張野..
跟住同傻仔MIU,,EMILY,,丫邊個,,KY,,SEA去MK拎野&食野..
食完..吹左一陣水就去左機舖..玩左陣就走LU..
玩完就同KY,,SEA去學校拎返80蚊..
之後同KY去左ST買禮物比我細佬..
行到6點就返屋企LU~~~
- 完..
PS`黑到爆丫..金日.\/.!!!