LOGIN LOGOUT DASON'S WRETCH CHORD'S WRETCH ARRON'S WRETCH

暱稱: SZE
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友
呀彤"
靈風人"
呀魚"
CCK"
育賢"
嘉希 (kahei02)
嘉妍"
羅泳"
MAX"
呀飯"
DEE"
嘉希"
可樂"

最近訪客
最近沒有訪客

2008-09-29
2008 年 9 月 29 日  星期一

現在總是覺得寫日記是要有FEEL..

金日都係返學啦..不過唯一唔同的係金日超級黑仔-3-"

8點到出門口..8點4先上到火車..MISS左1班火車同埋架火車成日都停勁N奈囉.\/.!!!

搞到8點9先去到KOWLOONTONG..

當然黑開有條路..

去到地鐵站又MISS左3班車..唉唉唉!!!

8點11去到太子..本來都仲趕得切嫁..

點知..黑開就係黑嫁啦..

N咁多人等{車立}..我等左4架先等到囉..

上到去..9點02分!!!!!!!

之後上堂啦..都冇咩野..小息完之後..黑野又黎了=3=

上堂..同KY講坐位的問題啦..點知就比佢耍左我一獲..

同佢講話我鐘意出走廊果邊{因為平時我係坐出面同埋佢之前講過佢唔鐘意坐出面(唔好話你冇講過丫)}..

點知佢金日講左我都鐘意喎..就咁樣口快快咪講左句吊你..跟住就比老師聽到咁就比人罰左10蚊..真係頂丫~~~

跟住都好正常咁上堂..

放學上去8樓拎返地鐵張野..

跟住同傻仔MIU,,EMILY,,丫邊個,,KY,,SEA去MK拎野&食野..

食完..吹左一陣水就去左機舖..玩左陣就走LU..

玩完就同KY,,SEA去學校拎返80蚊..

之後同KY去左ST買禮物比我細佬..

行到6點就返屋企LU~~~

-  完..

PS`黑到爆丫..金日.\/.!!!

 [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 239 | »