今日勁正呀!!!
7點8先起身..拿拿聲換衫出門口..
8點10去到學校樓下..勁N多人排隊等{車立}..同丫祉,,丫KING,,SO冰跑上去課室!!!
頂..跑到命都冇呀=3="上到去8點11..HEA左陣就上堂=]
上堂都冇咩特別咁啦..
小息上左去交野..之後就留係課室到做工作紙..真係乖=0=
小息完之後就同SO冰..肥豪..文慧佢地坐..我地4個傾得勁開心..成個人KAI曬=]
不過難為左肥豪..因為我坐左佢個位..迫左佢坐走廊果到`不過真係好開心呢!!!
放學同班同學行去MK到食LUNCH..傾得超級的開心=]
跟住就去左機舖打機..
打到5點到就返屋企LU..
- 完喇..