1008,,SALT生日大大大快樂!!!
今日羽毛球比賽..勁早起身同埋出門口..
9點到去到九龍灣..
等左一陣就搭的士去體育館=]
睇左一陣就走LU..就係睇左自己班果2個打完就走了..
跟住就同D同學去左唱K..
唱完之後就同佢地去打桌球..入到去睇佢地打..
足足用左成粒鐘先打完一局..打得真係快XDD!!!
睇完佢地玩之後就去左出面打保齡球..
原來我打保齡球都唔錯嫁..哈哈XDD!!!
打到差唔多6點就走了`
依家超級的眼訓..
- 完..
有咩諗到先再補打返啦=]
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 239 | »