好奈冇打日記LU~~
暑假之後都係返學放學返學放學咁囉=3=
日日都係咁樣..冇咩特別..
今日返2點..
本來約左WINNIE佢地10點半去唱K..
但係我差唔多10點先起身= ="
咁就拿拿聲換衫出門口..差唔多11點先到..
上到去凍到飛起..好彩同學們都借佢地件外套比我..THX呢=]
1點9就走了..打的返學校..好彩冇遲到..
上上下堂有人打比我囉..原來係財政=3=好彩校左震機者..唔係又會比佢跣我一獲..
之後都係上下堂咁啦..冇咩特別..日日都係咁返..
放學..同D同學們走..
7點就返到屋企..
- 完..