金日返9點放1點..
金朝7:10起身..7:30到就出門口等72X..
好彩有位坐((-3-))
一路搭車..一路同呀TUNG..KY果D開3人會議..講返尋日果件事`愈講愈興囉((-V-))
洛車之後就行過去地鐵站搵KY..
係搭升降機的時候..KY差D仆係到..笑左佢勁奈..哈哈XDD
8點30就上到去學校..早左成30分鐘上去..2條傻仔坐係到等((-3-))
等到9點就上堂..一放小息就係咁打比呀TUNG佢地..
由於我唔知佢地幾時放小息..所以我就係咁打比佢地((-3-))
跟住知道佢地1:30放LUNCH..就過沙田同佢地一起食=]
食完佢地就趕返學校上堂..我同KY就周圍行下咁囉..
行到3點到就返屋企了`完~~
PS`大家唔同左學校..見面少左..
我好掛住你地呀..我好掛住靈風呀((-V-))