金日中於有返多D時間做自己野了`
開左學..都冇咩時間玩下電腦..
之前1日唔開電腦個人就唔知點咁..依家攰到咩都唔想做((-3-))
特別係返下就果D堂..放6點返到屋企7點到..成個人都唔係人咁囉((-V-))
金日係開學典禮..
6點9起身..7點2到出門口搭火車去九龍塘搵KY..
8點到同KY去又一城食早餐..
食完返地鐵站搵埋某人去浸大..
搞到11點幾就走得LU..
金日第1日著住套西裝出街囉..比D人望住曬..勁樣衰((-.-))
班人好似未見過人著西裝咁囉..係咁望住我囉((-3-))
我套制服特別D唔得嫁咩..搞到我好似怪獸咁囉..煩!!!
PS`唔該金次各位大佬合作D..唔好搞咁多野..
我想開開心心搞埋金次果個生日會..請各位合作=]
仲有902個篇我補打左了=]