金日攰到死咁滯..
首先要打返菲比斯的8金之路((-3-))

2008年8月10日 400米个人混合泳决赛 金牌
2008年8月11日 4x100米自由泳接力决赛 金牌
2008年8月12日 200米自由泳决赛 金牌
2008年8月13日 200米蝶泳决赛 金牌
2008年8月13日 4x200米自由泳接力决赛 金牌
2008年8月15日 200米个人混合泳决赛 金牌
2008年8月16日 100米蝶泳决赛 金牌
2008年8月17日 4x100米混合泳接力决赛 金牌
打完菲比斯就打返金日做過D咩((-.-))
金日12點幾去銀行入返D錢去戶口..搞左勁奈囉((-3-))
2點KY打泥話要即刻出太子..勁快碌上去火車站..
3點到就上左去搞學校D野..搞完差唔多4點到啦..
之後出左佐敦訂制服..訂完去左食野..
食完做左份問卷..就搭車去TST..搞埋少少野就返屋企LU..
因為有D地方唔識去..搞到我地行左好鬼多的冤枉路((-V-))
好啦..係到希望我個小學同學去到USA有個好生活=]
又希望KOEY..LW係其他地方讀書都可以比心機..加油!!!