金日返9點放1點..
7:30出門口..上左車就打比KY..
8:15到就到左MK..早得滯人地未開門((-V-))
同KY係朗豪坊行左陣..跟住就返學校..
返到學校都係8:30到..下次唔會再咁早出門口囉!!!
之後上堂啦..金日要我地做報告囉((-.-))我做左2次先得..
11:45到啦..呀TUNG SD個SMS同我講話佢放學囉..((-3-))
搞到我都唔知點好..佢突然咁早放學((-V-))..因為我約左佢1:00去食LUNCH..
上堂果陣不停咁同佢SMS((-3-))1:00我地放學就洛去搵呀TUNG..
跟住去左朗豪坊食LUNCH..食到3:00幾就走LU..
同呀TUNG去搭72X..3:30就返到屋企=]
返到屋企訓到7:15幾起身..
冇喇..完`~~