中於有得打返QOOZA了=]
好唔慣打XANGA囉((-3-))
聽日先打喇..金日好累了((-.-))
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
打返先..
金日就係學校的迎新營..
身為新生的我就要出席..可怕的1日就係咁樣開始了((-3-))
6點幾起身..7點到就出門口搭車去太子集合啦..
7點幾就去到太子果間7-11等KY..等的時候見到阿KIT..丫某人同埋HIMMY..
等埋KY買埋D野就上去學校..等左勁奈先有得上車入元朗..
10點到就到左大棠果到..
去到就係咁玩遊戲..攰死人喇((-.-))
上午玩完..食完飯又玩過..名副其實的玩完又玩((-3-))
玩到5點就走LU..
6點就返到屋企=]
迎新營真係擺到明玩新生..囧((=0=))