第1件事:依家我諗LW應該走左了..係到希望佢事事順利=]
如果我冇記錯的話佢應該係金日走的((-3-))
又係打日記的時間丫=]
聽日唔洗返學丫..正!!
返左1個禮拜..呢個禮拜足以折磨死我啦((-3-))
金日MISS又冇教我地..變左丫SIR黎教..
一黎佢就講得勁快..樣樣野都唔洗我地睇((-V-))
係一大段的英文..佢只係將幾粒字解釋..我1D都唔明篇野講咩囉..全部都係到靠估((-3-))
不過都OK啦..好彩對埋佢金日..對多佢1陣我都會隨時死咁((-.-))
依家次次一有休息都會打比呀TUNG佢地((-V-))大家係到吹下水咁..
我又聽到1個好掂的野=] 哈哈XDD
金日又係好似前日咁囉..返2點放6點..
依家好怕同人迫車..無論係巴士定係火車!!!
就係咁完喇..
PS`大家要比心機讀書丫..加油哦!!!