聽日補打((-V-))
等下啦=]
------------------------------------------------------------
打返902先..
首先金日係亞哲的生日=]
金日返2點..
我同KY已經早左3個字上去..點知都有人仲早過我地囉((-3-))
跟住上堂啦..都OK咁啦=]
開頭就分組講下酒店果D好普通的野..之後就開始教書裡面果D..
全部都係英文..差D死咁滯((-V-))
上完堂就即刻碌去佐敦拎制服..拎完返MK同KY買制服..
買完就去食野..食完又去買返學果對鞋..
真係未試過係開左學果陣做D應該係開學前要做的野((-3-))
咩都搞掂就返屋企..真係忙((-3-))