呢幾日都係咁睇奧運((-3-))
金日菲比斯攞左7金了..不過呢個第7金好險((-V-))
希望佢拎埋第8金..完左佢的8金夢=]
講返尋日先..約左KY..SALT同埋TUNG..
3點出左大中搵佢地..之後去買野..
去左大埔墟M記到..一路食野一路摺星星((-.-))
摺到6點幾先走((-3-))跟住TUNG上泥拎PP..拎完佢地就走了!
夜晚果時..同TUNG佢地傾某人D野..
個個入左泥一係就唔出聲..一係就答廢話..
同你地傾我真係傾到火都泥囉..問你地野10問9唔應!!!
想搵多人幫下手都冇..個個都只係識同我地講你地傾好再搵我啦..又冇答我係咪真係去..
問你地做呢樣有冇人反對..又冇人答我..一係答我冇所謂..想點者..
次次同你地傾親野都冇結果..咁傾泥做咩者..浪費大家的時間!!!
搞得差又要比你地嘈..我同丫TUNG真係冇心機再搞洛去囉..
完喇!!!