| 2008-08-05 |
| 2008 年 8 月 5 日 星期二 |
尋日放榜..
都預左D成績係咁上下..
拎完同KY坐下傾下咁囉..之後等埋FF就走..
跟住就同KY去太子交野..交完就去左MK..
行到4點到就返屋企了`
係到梗係要祝丫SHUM..華DEE..SURE..珊珊可以升到上中六!!!
希望佢地係中六有個開心的生活=]
失敗左的都希望你地有個好出路..比心機!!!
總之所有人都要為左前路加油啦=]
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 239 | » | |
|