哈哈..好鬼奈冇打日記了((-3-))
之前都係返下工咁啦..做到死咁滯!!!
雖然累到嘔..但係都有D開心的野=]
開心的梗係1大班人係到吹下水咁啦..
呢幾日都唔洗返工..因為做唔慣同埋比人炒左((-V-))
其實佢唔炒我..我都想唔做囉..捱左7日..我覺得我已經好勁了((-0-))
係返工果7日..我見識到好多野..
見識到呢個香港真係咩人都有((-3-))同埋對住D好黑人憎的人真係會人都癲囉..
冇咩想打了`完!
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 239 | »